عوارض نقرس چیست؟
نوشته شده توسط : Andy

عوارض نقرس چیست؟

در حال حاضر افراد بیشتر و بیشتر برای بهبود کیفیت زندگی نارسایی می کنند. و با پیشرفت بیماری، عملکرد کلیه آنها آسیب دیده است و آنها از درد بسیار زیاد رنج می برند، به عنوان یک دکتر من می خواهم عوارض بیشتری را برای تمام بیماران نقرس نشان می دهد و مراقبت از خود را برای جلوگیری از وخامت شرایط.
1. نفروپاتي هيپوريکمي نفروپاتي نفروتييازيس اسيد اوريک در 10 تا 25 درصد بيماران نقرس ممکن است رخ دهد. بعضی از بیماران حتی اولین علامت را نیز مشاهده می کنند. سنگهای کوچک مانند رسوبات به راحتی در ادرار دفع می شوند، بیماران بدون علائم می توانند داشته باشند و سنگ های بزرگتر اغلب باعث کولیک کلیوی و هماتووری می شوند. بیماران مبتلا به عفونت ادراری ممکن است باعث تحریک ادرار یا کمردرد مانند ادرار مکرر، فوری و دیسوری شوند.
2. تظاهرات زودرس نفروپاتی خالص پروتئینوری متناوب +. روند کلی بیماری به آرامی پیشرفت می کند. با پیشرفت بیماری، پروتئینوری به تدریج پایدار می شود و عملکرد کلیه با ناراحتی و ادرار ایزوتونیک اختلال ایجاد می شود.
3. نارسایی حاد کلیه مقدار زیادی کریستال های اورات در لوله های کلیه، لگن کلیه و اوره مسدود می شوند و باعث انسداد مجاری ادراری می شود که باعث التهاب ناگهانی یا حتی ادرار می شود. اگر درمان نشود، می تواند به سرعت به نارسایی حاد کلیوی منجر شود و حتی باعث مرگ شود.
4. بیماری قلبی ایسکمیک: به اصطلاح بیماری ایسکمیک قلبی به سخت شدن یا انسداد عروق کرونر اشاره دارد که اکسیژن و مواد مغذی را به عضله قلب منتقل می کند، به طوری که گردش خون از کار افتادن و در نتیجه باعث درد قفسه سینه و نکروز قلب می شود.
5. کلیه ها: طبق آمار، احتمال سنگ کلیه در بیماران نقرس حدود هزار برابر افراد سالم است.
6. چاقی: با توجه به رشد اقتصادی سریع و مواد غذایی در چین، چاقی بیشتر و بیشتر به وجود می آید. چاقی باعث می شود که سنتز اسید اوریک بیش از اندازه فعال شود، بنابراین افراد چاق باید وزن کم کنند.
7. هیپرلیپیدمی: افراد مبتلا به نقرس احتمال ابتلا به بیش از حد و چاقی بیشتری دارند، بنابراین هیپرلیپیدمی های زیادی وجود دارد که به شدت با وقوع آترواسکلروز مرتبط هستند. ..
بنابراین، به عنوان یک بیمار نقرس، شما باید زمان مناسب درمان را بپذیرید و از زندگی روزمره خود مراقبت کنید، در حال حاضر بیشتر و بیشتر بیماران از درمان طبیعی که سالهاست توسط کارشناسان کلیه در بیمارستان پکن تانگشانانت بیمارستان سنتی پزشکی چینی، اگر شما هر گونه سوال لطفا با ما از طریق پیام زیر تماس بگیرید:
kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: